• نان حلال، شیرینی زندگی ماست/ تلاش برای ارتقا رفاه حال کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

    نان حلال، شیرینی زندگی ماست/ تلاش برای ارتقا رفاه حال کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

    از کنار کوره داغ با قدم هایی استوار به استقبال شان می رود. پسر کوچکش را در آغوش می کشد و بر دستان پدر و مادر بوسه می زند. امروز روز اوست روز مردی که نان حلال، بازوانش را نیرومند و وجودش را ارزشمند کرده است و چرخ صنعت با همت والای اوست که به گردش در می آید.

  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر

    تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر

    استاندار بوشهر با اشاره به تصویب احداث دو شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود.

  • برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات

    برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات

    به گزارش روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری و بودجه این سازمان، پیشرفت ۴۰ درصدی برنامه تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی کشور تا پایان سال جاری، اجرای ۴۰۰ پروژه حوزه‌های زمین‌شناسی و اجرای طرح تحول در بلوک «قم، مرکزی و اصفهان» و استان «یزد» را از برنامه‌های این سازمان در سال جاری ذکر کرد و گفت: برنامه ما برای توسعه اکتشاف در سال گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به ما اختصاص داده شد که این عدد بسیار ناچیز است.

  • ​تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی

    ​تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی

    محرومیت‌زدایی، توسعه عدالت اجتماعی و اشتغالزایی ، از اهداف اساسی تأسیس صندوق قرض‌الحسنه بر اساس رویکردهای بانک پارسیان است که همواره در طول دوران فعالیت این بنگاه پولی و مالی بخش خصوصی در نظام بانکی دنبال می‌شده است.

  • جشنواره تخفیف های بیمه معلم برای فرهنگیان

    جشنواره تخفیف های بیمه معلم برای فرهنگیان

    جشنواره تخفیف های بیمه معلم برای فرهنگیانبه مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم، شرکت بیمه معلم در رشته­ های مختلف بیمه ­ای، ‌75 تا 90 درصد تخفیف به فرهنگیان کشور ارائه می­ دهد.

  • ثبت 556هزار متر حفاری در سال 1402

    ثبت 556هزار متر حفاری در سال 1402

    حفاری های اکتشافی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سال گذشته با ثبت رکورد جدید به 556هزار متر رسید.

  • سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

    سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

    محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران طی حکمی "سید احمدرضا صدر" را به سمت سرپرست روابط عمومی ایمیدرو منصوب کرد.

  • جزئیات پروژه‌های شرکت پویاانرژی

    جزئیات پروژه‌های شرکت پویاانرژی

    با افتتاح فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان، متعلق به شرکت پویاانرژی، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ «ومعادن»، دو خط ۱۸۳ مگاواتی به شبکه برق کشور اضافه شد. میزان سرمایه‌گذاری این طرح توسعه‌ای حدود ۳ هزار میلیارد تومان، معادل ۹۰ میلیون یورو، بوده است.

  • بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور در چند قدمی افتتاح

    بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور در چند قدمی افتتاح

    مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد با اشاره به انجام مراحل پایانی اجرای تست گرم در بزرگترین کارخانه فرآوری سرب و روی ایران از بهره‌برداری قریب الوقوع فاز اول کارخانجات این مجتمع به عنوان بزرگترین کارخانه فرآوری سرب و روی کشور تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازی

    پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازی

    پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران، مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازیاولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی بیمه رازی در سال 1403 با رویکرد بازاریابی و ارائه پاسخ‌های مناسب به نیازهای مخاطبان صنعت بیمه برگزار شد.